Animasjonskurs – Animation courses

Denne uka har jeg vært kursleder for en gruppe lærerstudenter på UIA. De har arbeidet med animasjon. Nå vil du kanskje hevde at dette må være langt på siden av naturfoto, og det stemmer jo. Men jeg synes likevel det er relevant å ta med her nå, ettersom det er en viss kursvirksomhet som drives fra denne nettsiden for tiden.

I alle fall har svært hyggelige og motiverte studenter laget animasjonsfilm, og jeg har fått lov til å dele litt av arbeidet deres her.

Dette er et lite utdrag av filmen til Johanne, Cristhine, Mariell og Sigrun

animasjon from Magne Myhren on Vimeo.

This week I’ve been working with some students at Agder University in making animation-movies. This isn’t exactly any nature-subject, but since I am doing some courses these days, I think it will be proper to share some of it anyway.

This is just an excerpt from the movie made by the students Johanne, Cristhine, Mariell og Sigrun.

Magne