Visjon

boksanger1Bildeskolen er for deg som elsker å lage bilder og for deg som liker å se på dem eller på selve skapelsesprosessen.

Selv er jeg svært nysgjerrig og kunnskapstørst og søker hele tiden å utvide min egen horisont. Her vil jeg dele av det jeg allerede kan noe om, men jeg vil også formidle nytt stoff. Jeg har mange fortellinger å fortelle, og jeg kan mange teknikker å gjøre det gjennom. Kanskje det kan inspirere deg til å formidle din egen fortelling? Kanskje teknikkene her kan gjøre det lettere for deg?!

Det er lettere å vise ting når jeg aldri behøver å spørre noen om lov til å dele det ene eller det andre, så derfor er alt stoff laget av meg selv. Dette gir meg en begrunnelse for stadig å holde på med nye teknikker og prosjekter. Sånn sett blir bildeskolen også et kunstnerisk prosjekt i seg selv for meg.

Enn så lenge er siden uten reklame og alt stoff er gratis å kopiere og bruke så lenge du tipser godt om bildeskolen.no i samme slengen!

pensel 512

Magne Myhren

11. april 2017

One Comment:

1. Hei Magne!
    Jeg synes Bildeskolen.no høres veldig spennende ut. Jeg vil gjerne lære mer.
    Hilsen Unni